Tradera

Idag har jag budat och vunnit två auktioner. Mycket bra enl. mig själv.
Blev en pulsklocka och en laddare till min iPhone, för totalt 200 kr inkl frakt.

Då jag haft lite problem med andningen speciellt de senaste månaderna och märkt att hjärtat har en förmåga att rusa lite snabbt ibland. Så ville jag ha en pulsklocka så jag kan kontrollera pulsen vid träning och vid vila. Tycker att den blivit lite bättre de senaste veckorna, men jag har fortfarande ingen kontroll. Med hjälp av denna hoppas jag lära känna min puls lite bättre.

En extra laddare har jag saknat länge. Då det är världens sämsta batteritid på 3Gs så måste jag ladda telefonen på jobbet. Så det har hänt att man glömt usb kabeln i datorn på jobbet och inte kunnat ladda över natten, vilket medfört att jag inte kunnat lyssna på radio på morgonen.

Men då jag varit för snål för att köpa detta nytt, så kom jag på den briljanta idén att kolla på Tradera och vips så hade jag vunnit dessa två auktioner :)

Kommentarer
» Helena

ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

2011-09-07 18:33:50
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
» Helena

tack söta. har lagt till din blogg på bloglovin nu :) Säg till när du lagt till min. Kraam

2011-09-07 20:42:52
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback