Frozen feet

Idag har vi haft en lugn dag hemma. Bara myst framför tvn och vilat. Rätt skönt faktiskt att bara vara ibland.
Vi var dock ut en sväng på landet för att busa med Indra i snön, vilket slutade med att jag sprang runt och Indra stod stilla och bara tittade på mig. Hon tycker inte alls om att busa i ca 2dm snö. Hon stod bara och lyfte på sina tassar och ville gå till bilen. Det var för blött och kallt för henne. Snacka om diva! Men nu har matte och husse beställt en julklapp till henne. Ett par hundskor =)
Hoppas hon kommer tycka att det är skönt att ha dom på när det är riktigt isigt och kallt ute. Snön och isen är ju inte trevlig att gå på egentligen, vilket man ser på henne ibland men även många andra hundar. Det skär ju in i deras tassar när dom går eller står stilla en stund. Så det ska bli kul om det blir någon skillnad när man är ute och går med dessa söta skor på henne. Hon kommer i vilket fall som helst ha en rolig gå-stil innan hon vänjer sig =)


 



Nu ska jag se klart på S.Y.T.Y.C.D, sen är det natti natt för min del då det ska arbetas på e-tuna kontoret imorn och på fredag. God natt.

Over and out!

 


Kommentarer
» elena

Åh tack tack :) Har fått erbjudande om saken så jag hoppas det går vägen och hamnar i tryck. Och förhoppningsvis början på något nytt och trevligt.

Hoppas allt är bra med er? Får allt ta och slå våra kloka huvuden ihop och ta en mysig vinterpromenad snart. :) / E

2009-12-18 19:53:44
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback