No dinner today...

Idag skulle jag bjudit min pappa på middag, men vi flyttar fram det till nästa fredag, då det var några nära och kära som skulle följa med som fått förhinder. Men det gör inget då det förhoppningsvis går att få ihop alla nästa fredag.

Nyss hade jag fin fin besök av underbart söta Evelina Blomkvist som gör egna smycken. Hon har otroligt fina smycken och jag är super glad över att börjat lära känna henne. Nu sitter jag med ett av hennes fina smycken på min arm. Har även fått ett annat skräddarsytt fint smycke som snart ska få ett nytt hem. Har tänkt ordna en liten smyckesfest hemma hos mig efter Nyår. Någon som är intresserad? 
                                     


Detta är mitt armband och gåvan visar jag vid ett senare tillfälle.

Ikväll kommer min underbaraste gamle vän Sara över. Var så länge sen vi umgicks på tu man hand, då hon annars bor i Götet samt i Sthlm där hon pluggar till polis. Ska bli roligt att prata om allt som hänt sen sist.

Imorgon vet jag inte alls vad som händer. Dagen ska börjas med brudarna för lite Body Pump, men brudgänget ska kanske gästas av en manlig gäst. Det ska bli kul. Kvällen får lämnas öppen för förslag. Antar att det blir ganska lugnt, men ett gott glas vin kanske det blir.

Nu ska jag ta och fara ner på stan för att inhandla en julklapp, som jag även får dra lite nytta av ;-)

I talk to you all later!


Kommentarer
» elena

Att glutta på smycken är alltid trevligt. Im in! :D

2009-12-06 18:21:15
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback