Tired

Är just nu helt slut!! Dagen startade med att klockan ringde 06.15, då hade Putte redan varit uppe i ca 10min. Vi åt en liten frukost och 06.45 lämnade jag och Putte bostaden. Putte gick till jobbet och hör och häpna: jag gick och tränade! Magiskt. Fast jag skrev igår att jag skulle träna tidigt, kände jag på mig att jag aldrig kommer orka att gå upp så tidigt och träna, men tji fick jag : )

Efter att gymmat i 1h gick jag hem, duschade, gick ut med gumman och begav med därefter till jobbet. Började kl 8.45 och jag var på topp. Eftersom vi stängde tidigare idag (kl 13) pga helgdag imorgon, hoppade jag över lunchen. Kändes så onödigt att ta 30min lunch när man endast jobbar i 5h. Men när klockan närmade sig 11.30 visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Hungern och tröttheten höll på att göra mig tokig, tiden gick bara saktare och saktare. Men tack vare några kunder så rusade tiden iväg och klockan slog 13 - stängnigs dax! - Var tog tiden vägen nu då?! Helt plötsligt hade tiden sprungit iväg och jag hade fortfarande en del att göra. De jag inte hann fick jag lämna till chefen, men jag hade gärna velat göra jobbet själv. Konstigt tycker ni - men det var en rolig arbetsuppgift.

Nu ligger jag hemma på sängen med datorn på magen. Ligger och funderar på vad man ska hitta på ikväll, blir tyvärr ingen middag hos Eva då hon ligger sjuk. Brevid mig ligger en utslagen hund. Hon har varit dum idag och snott Puttes godispåse som stod på golvet vid sängen, rivit sönder påsen, halvätit upp Puttes lakrits bitar och lämnat resten på mattan i hallen. Detta har aldrig hänt förut. Hon rör aldrig något som står på golvet eller på bordet. Så jag vet inte vad som tagit åt henne. Hon var så himla valpbusig när jag kom hem, så jag kunde knappt hålla mig för skratt när jag såg vad hon gjort : )

Nu ska jag in och "fejja" lite och titta lite på hemnet, mina dagliga rutiner med andra ord.

I´ll be back babes!

Kommentarer
» Linda

Jag skrev till dig i min blogg men fick ju sen syn på att du har en egen nu..Skoj, ett riktigt bra sätt att göra sig av med lite tankar. Synd att Eva blev sjuk men tar det en annan dag. Hör av er imorgon, vi hittar säkert på nått när vi ätit sätter oss ute nånstans eller går hem till nån skulle jag tro. Kram

2009-10-30 20:40:07
URL: http://lthorsell.blogg.se/
» Sofia

Jaaaaa, jag har väntat på att du ska fixa din egen blogg ;) Va roligt, nu kan jag hänga med lite bättre i din vardag. Ja, jag har goa arbetsvänner. Det är ju de som får en att stanna kvar där ute, ja kommer aldrig att komma därifrån, hehe. Ses vi i helgen kanske? Vart ju ingen fika i veckan, har haft fullt upp. Krams

2009-10-31 09:59:47
URL: http://laii.blogg.se/
» Nadja

Men har du börjat Blogga? Kors i taket hi hi, kul iaf:) date snart? Puss och kram

2009-10-31 11:52:30
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback