Friday all day today!

Dagen har rullat på i en väldig fart. Just nu sitter jag på jobbet och ska strax rulla hemmåt.
Ska först åka hem till min skengravida hund, då jag äntligen fått hem hennes vinterjacka och hundsalva till tassarna. Har nämligen väntat i snart tre veckor och nu ska hon förhoppningsvis slippa frysa.

Nu ser dessa jackor lite små ut, men jag fick beställa L/XL till henne och hoppas att den passar.

Efter att gumman och jag tagit premiär turen med jackan, ska jag ta mig en sväng till TP. Måste bl.a. hämta ut mina P-ringar (hör och häpna). Sen ska det köpas en och annan klapp förhoppningsvis.

Å ikväll är det IDOL final får se om jag får sällskap.


See you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback