Nu har jag äntligen satt ihop vår nya säng...

img_0441 (MMS)

Nu har jag äntligen satt ihop vår nya säng, såklart var det inte smärtfritt, upptäckte nämligen att vi inte fått med någon bäddmadrass!!!! Va fan, nu får vi vänta ända till måndag för att åka tillbaka för att få den. Så nu får vi klara oss på vår gamla tunna bäddmadrass och madrasskydd. Hoppas det går bra att sova på. Nu ska jag iaf inviga den, är helt färdig. Sen får vi se vad midsommar har att bjuda på, vet fortfarande inte vad vi ska göra. Natti natt


Kommentarer
» Sofia

Hej, nu kan jag äntligen läsa vad du har för dig igen :PVa härligt med ny säng. Du är oxå saknad vännen. Men du ser ut att ha de fint där hemma :) Ja, de är härligt att vara iväg, men nu är de bara två veckor kvar, buhu. Hehe :) Hoppas att i har en bra midsommar!!

2010-06-25 16:44:53
URL: http://laii.blogg.se/
» Dominichelen

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2011-10-20 14:35:06
URL: http://dominichelen.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback