Friday and the sun is shining - i´m fucking loving it!

Det är så ljuvligt att se solen stråla med sin vackra klarhet och värme en fredag som denna.
Just nu är jag på jobbet i väntan på stängning samt tåget och jag bara tok längtar hem nu!

Blir att ta tåget hem kl 16.12 och är inte hemma förrän 16.50.

Direkt när jag kommer hem ska ska det gås ut med Indisen och förhoppningsvis kommer min älskade
hem efter de. Men tyvärr hinns det nog bara med en puss och ett hej, för sen ska jag rusa ner på
stan för att möta upp finaste Madde för en bit mat och AfterWork på Grappa.
Får hoppas att vi får oss något bord på uteserveringen bara, annars får vi ta oss ett annat hak. 

Hoppas även att man träffar på Nadja som också ska till Grappa dock med annat sällskap senare ikväll, då det
var så länge sen vi sågs nu :( 

Efter middagen, nått glas rosé och en massa skitsnack så ska jag hem och kramas med mina sötnosar.

Vad händer annars ihelgen? 


Have a nice day/evening my friends!
I´ll see you out there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback