Tror nog at en kota i ryggen sitter lite t...

Tror nog at en kota i ryggen sitter lite tokigt, lr vad säger ni? Förklarar iaf varför jag känner mig lite stel och öm. Efter go-karten igår kändes det ännu mer då ryggen gnidits emot stolsryggen och gjort det lite svullet. Då jag tappat en del muskler i ryggen och är väldigt smal däröver så skyddar inte musklerna ryggraden när man sitter mot hårda stolsryggar. Men ack så kul det var att köra! Tyvärr började det hagla/regna lagom till finalen och jag hade absolut inget grepp, vilket gjorde det svårt att få till svängarna. Fick en dåligt placering men var inte sist iaf :) Efter allt tävlande åkte vi alla hem till oss. Jag och P var och hämtade pizza till alla. Sen mumsade vi i oss maten, drack gott, pratade en massa och nöjt av varandras sällskap fram till 3 tiden. Det var en mycket roligt och trevlig dag/kväll. Ser fram emot när vi ses alla igen och det talas om paint ball :) Nu ska jag fortsätta njuta av att se MJ framföra och förbereda inför This is it konserterna som han aldrig hann fullfölja, vilket är så tragiskt och en stor förlust. Titta och njut på TV3 lr hyr filmen, jag rekomenderar den verkligen!


Kommentarer
» Nadja

Hehe sådär ser jag oxå ut när jag har kört gocart :-)

2010-06-20 22:11:58
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback