Tuseday

Idag är man inte den piggaste pinglan i världen, då min hals bestämt sig för att bråka lite med mig. Tycker väl inte att jag fått nog av sjukdomar senaste 4 veckorna. Denna vecka trots lite sömn, har jag ändå varit pigg. Har känt mig bättre i kroppen och att orken börjar infinna sig. Så jag hoppades på lite träning här i veckan, men tji fick jag. För igår precis när jag lagt mig för att sova, så började halsen att klia och jag började hosta. Trodde först att det var för att man var torr i halsen, så jag pimplade vatten, men inget blev bättre. Istället så hostade jag mig igenom hela natten och sömnen har lyst med sin frånvaro. Är bara så trött på att aldrig bli frisk. Men de ska iaf inte få tynga ner mig. Jag är ganska nöjd med min tillvaro just nu och härom dagen kände jag bara en sån lycka i kroppen. Något som jag inte känt på ganska länge pga jobb och pengar. Som jag tror många någon gång känt lika för.

Antar att många redan sett denna video, men för er som inte gjort det och älskar Lady Gaga, ni kommer att älska denna grabb också. Jag tycker han låter helt sjukt lik Lady Gaga. För er som såg henne i Globen, kan nog instämma eller om man kanske sett henne sjunga live på något tv program. Klockrent tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback