I´m Back or Am I?

Det var inte igår jag skrev en liten truddelutt. Jag har helt enkelt inte haft lust.

Har bara känt att jag egentligen inte haft nå viktigt att skriva om. Eller viktigt och viktigt, jag har haft massor att berätta om egentligen. T.ex. att jag inte är för gammal för en 2 dagars.

Jätte töntigt och inte ett dugg imponerande, men jag har inte pallat med en 2 dagars på säkert 4 år och trodde att min tid som partypingla var förbi. Men under semestern blev det väldigt galna och spontana galej, i´m still on top of the game!

Min semester har kortfattat innehållit renovering av lägenheten, vila, vin, rosé, musik, vila, rosé, vila, rosé osv.

Jag önskar att man hade hunnit med den planerade resan upp till stugan, men då vår lägenhet kallade och vädret inte var nå vidare där uppe, så fick vi göra lite nytta hemma.

När man väl kom tillbaka till arbetet så har det tuffat på i 200km/h. Man har knappt hunnit andas eller hängt med i vad man gjort. Känner mig redan sliten efter 3v och är så överlycklig att man snart ska ha semester igen. Då blir det USA i 17 fantastiska dagar.

Helgerna till dessa tuffa arbetsveckor har i stort sätt endast bestått av kräftskivor. 3 kräftisar har jag klarat av och överlevt. Senast i lördags var vi hemma hos mig och gottade oss i detta vattendjur. Mycket trevligt och underbart sällskap. Fredag bestod också av kräftis och lek, dock hemma hos min chef. Vi hade bjudit in vårt grannkontor Katrineholm för galej.

Nu ihelgen blir det nog ganska lugnt. På lördag ska jag och ena syster brun stå på loppis och sälja av lite skit. Söndag så ska jag vara barnvakt åt mina fantastiska tvillingar och Moa.

Nu kallar tåget  - Tjo flöjt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback