Träning + middag = utslagen i soffan

Efter att ha kört bodypump med söta Veronica. Det var ett skönt träningspass men vi saknade dock instruktören Thomas. Så när musklerna var trötta var det dax för kvällsmat, i brist på annat i kylen fick det bli lite av en frukost.

Photobucket Pictures, Images and Photos

Precis efter att jag ätit upp ringde Putte för att berätta att de skulle prata om rånet jag var med om på jobbet, på Östnytt. Igår fick jag nämligen syn på att en kameraman, reporter och en polis gick utanför banken. Först blev jag lite nervös och trodde att nått nytt otäckt har hänt. Men sen kom reportern in till mig. Jag frågade vad jag kunde hjälpa han med, han förklarade att han kom från Svt och ville höra hur det var med oss 3 mån efter rånet och om vi hade något mer och säga. Men nej vi säger inget till media. Men så idag visade dom iaf ett litet inslag om rånet. Pratade bl.a med en jätte snäll polis om vad som hänt sen sist osv. Jag måste villigt erkänna att det inte gick att hålla emot alla känslor när man får se bilderna igen från rånet. Trodde jag skulle klara av att se det, men det var väldigt jobbigt :( Men det är som det är och jag har fortfarande en del att arbeta med. Det får ta den tid det tar. Nu får det bli duschen och därefter Robinson.

Kommentarer
» camilla

Tack snälla! Känns jätte roligt men fortfarande lite smått overkligt! Åh, snart åker du till USA! Du kan inte packa ner mig i handbagaget? ;)



Må så gott! Kramar

2011-08-31 21:28:07
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback