Dreams

Inatt har jag drömt en massa konstigt, har sovit riktigt dåligt just för att man vaknat mellan drömmarna.

Men den drömmen som jag kommer ihåg är att jag och Sofia var i USA och där stötte jag på Lauren Conrad, som jag var väldigt nära vän med - haha! Vi hängde en hel del med henne på modevisningar och annat skoj. En annan rolig detalj var att man pratade flytande engelska :)

Så konstigt att det var just L.C jag drömde om, försökte tänka efter om jag läste eller sett henne på tv under gårdagen, men det är inget jag minns. Tycker hon är jätte söt, vettig och har en härlig stil, så hon har väl funnits djupt rotad inne i skallen och helt plötsligt gjorde hon sig påmind i min dröm.

En annan sak var ju att vi var just i USA jag och Fia. Men den drömmen kanske blir verklighet, eller vad säger du vännen? :)



Welcome to my dream world!


Kommentarer
» camilla

Tycker hon är jätte söt och har härlig personlighet! Snygg stil också! Jag älskade Laguna beach och The hills som hon var med i.



På vår resa till USA besökte vi just Laguna beach, ett ställe jag varmt kan rekommendera!



Klart du ska skicka iväg gubben din på massagekurs, haha!



Kram

2011-02-24 21:37:24
URL: http://vitarummet.blogg.se/
» elena

Mmm det är sjukt hemskt hur snabbt spnt kan hända, och paniken man får efteråt ska man inte tala om. hua! det är då man ska bo kollektivt så det alltd finns någon mer hemma. :P



Fixade soffan med nytt överdrag igår så det vart kalas, så nu väntar jag bara på att bli av med mina gamla så vardagsrummet slipper se ut som en dumpningslokal för soffor

2011-02-27 22:32:50
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
» elena

åh duktiga du!

Måste skaffa ett gym kort nästa vecka, för att bygga lite muskler också. Kondis är väl det enda jag har någolunda, men dock inte en jävla muskel :P hahah



Hur vart det med sofferiet? fick enormt fullt upp igår kan man säga, så sorry att jag inte ringde upp.

2011-03-01 08:14:36
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback