Mat och träning

För första gången på väldigt länge känner jag glädje av att laga mat.
Har enorm lust att laga en massa maträtter jag aldrig gjort förut eller bara med en ny touch.
Så jag rusade in på ICA i Flen och köpte Mat Magasinet som var fylld med en massa god mat.
När jag ändå var vid tidningshyllan, ville jag även passa på att peppa mig själv med en tränings
och hälso tidning, så även Cosmopolitan fick följa med hem.

Så nu ligger jag mätt och belåten på sängen med träningstidningen i högsta hugg, medans P
arbetar för fullt i sovrummet.



Photobucket Pictures, Images and Photos





Kommentarer
» camilla

Skön fördelning ;) Visst är det roligt att prova lite nytt. Kan starkt rekommendera "Elle mat & vin".



Ah väskan är en riktig snygging, inte så plånboksvänlig bara! :/



Kramar

2011-02-15 20:20:22
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback