Vardagslyx

Idag är en dag jag länge längtat efter. Jag har nämligen ett presentkort på en lyxbehandling hos Spakällan.
Jag kan antingen välja en behandlig på 70 min eller två 30 min, men det fick bli en 45 min och en 15 min :)

Detta är vad jag kommer att unna mig själv idag:

Beautiful Face Aroma ca: 45 min
Rengöring, peeling med mineralenzymer, akupressur & skalpmassage samt ansiktsmask anpassad efter hudens behov. Under tiden masken verkar ges en avslappnande handmassage. Behandlingen avslutas med en vitamin- & mineralrik ansiktscreme, ögoncreme och ett ljuvligt läppbalsam.

Delmassage 15 min
Rygg- & Nacke, Ansikte, Fötter eller Skalp massage

Ska bli absolutely fabulous att både få en ansiktsbehandling och rygg/nackmassage. Är så sjukt spänd i mina axlar, samt att jag med största sannolikhet har en kota som sitter fel i nacken. Men efter att ha knäckt nacke och rygg två gånger inom loppet av en och en halv vecka, får jag denna gång hoppas att "naturenslagar" sköter sig själv och att den hoppar tillbaka efter en muskelavslappnande massage.
Tror dock inte att det kommer att hoppa tillbaka utan att besöka herr naprapat, men man kan alltid drömma.

 

 


Kommentarer
» Rebecca

Spara headerbilden och öppna den i ett redigeringsprogram. Ändra sedan bara texten till vad du vill, ladda upp och byt ut koden :)

2011-02-22 15:45:28
URL: http://rebeccagidlof.blogg.se/
» camilla

Vardagslyx på hög nivå! Älskar klassiska ansiktsbehandlingar, man känner sig som ny!

Tittade på deras hemsida senast idag, det får nog bli ett besök snart! :)



Kraam

2011-02-22 20:42:39
URL: http://vitarummet.blogg.se/
» camilla

Så skönt! Ja, det skulle man unna sig oftare!



Jag har inte bokat någon tid men när jag gör det så blir det en klassisk ansiktsbehandling. Då ingår det mesta så som peeling, rengöring och ansiktsmassage!



Jag brukar aldrig gå på vanlig massage då både min mamma och svärmor är utbildade massörer. Vi får massage en gång i månaden på jobbet, väldigt skönt!



Kram

2011-02-23 12:16:18
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback