Konsten att välja tapet

I denna djungel av tapeter, hur ska man kunna bestämma sig?!

Innan och under ombildnings processen av våra lägenheter, satt jag och surfade runt efter inspiration.
Fick en massa idéer och var ganska säker på vad jag ville ha. Men nu när vi köpt lägenheten, är allt som bort blåst. Vart har allt min inspiration tagit vägen?!

Så efter att ha suttit igår med tre monster stora prov-tapet-böcker, skickade jag ett hjälp sms till min käre vän Elena för att bolla lite idéer. Underbar som hon är hjälper hon mig mer än gärna. Så till helgen är det jag som tar tanten under armen och far till Färghuset och diverse andra målarbutiker.

Efter att ha surfat runt lite, har jag dock hittat rätt många fina kandidater på Eco Wallpaper. Fördelen där är att man även kan provtapetsera ett rum för att se hur det ev. skulle se ut hemma, vilket även är till stor fördel.

Nu ska det lunchas och sen ska jag söka lite mer inspiration på StyleRoom.se.

See you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback