Dance your butt off

I söndags var det äntligen dax för Zumba Summer Marathon. För er som även läser Nadjas blogg, så har ni säkert redan sett en massa bilder. Men jag vill bara berätta hur sjukt kul det var trots att jag hade tryck över bröstet. Jag förstår verkligen att Zumba blivit så världsomfattande stor, just för att den förmedlar sån glädje.

Här nedan bjuder jag på ett klipp som va en av många danser vi körde. Koreografin i videon var nästan densamma, Lollo ändrade den något till det bättre. Men denna var bland mina topp 3 danser under dessa 2h.



Idag är en efterlängtad onsdag, då det är dax för Lollos Aerobic dans och just idag är det ny koreografi.
Vet dock inte vad det blir för stil, men jag hoppas på Reggaeton. Lollo la ut denna låt nedan på hennes blogg imorse och kanske så är det en hint om vad det blir för stil?! ;-)

Jag är ju ett stort fan av So you think you can dance som äntligen börjat igen med en ny säsong på tisdagar kl 21. Varje gång man tittat på programmet får man ett stort behov att dansa, så Lollos danspass idag ligger perfekt i tiden.







Kommentarer
» Nadja

Åh vad jag med vill ikväll!

2011-06-22 13:06:45
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback