A long day

Fy va denna dag är lååång... Är så trött men just nu går Ugly Betty på tv i bakgrunden, vilket jag inte vill missa. Efter Betty blir det att titta på Desperate housewives, sen får jag sova :) 
Har jobbat på kontoret i stänkan igår och idag. Verkar bli jobb där hela veckan vilket är skönt. En kollega ligger jätte sjuk vilket är tråkigt, men bra för mig :)
Denna vecka har jag inte hunnit med någon träning i gymmet, vilket jag har ångest över. Men jag hade tänkt träna imorn innan jobbet, men såg nu att dom inte öppnar förrän kl 8. Irreterande! Men jag hoppas jag hinner med träning efter jobbet. Kanske skulle ta och testa på ett pass imorn? Kanske göra ett nytt försök. Vore roligt!

Vad har annars hänt sen senaste inlägget?! I lördags var vi hos Jocke och Fia på tacokväll. Det var mycket trevligt att snacka lite skit och äta gott. Var inte hemma förrän efter kl 1 på natten. Söndagen spenderades mestadels i sängen. Jag och Putte njöt av en riktig mysdag. Älskar Söndagsmys!

Imorn kanske jag ska träffa min gamle vän Camilla från Skogstorp för en liten fika, ska bli trevligt. Får iaf hoppas hon hinner ses, hon har ju annars fullt upp med jobb och sin lilla pöjk.
Men jag ser verkligen fram emot fredag, dels för att det är helg samt att jag ska till Eskilstuna Teatern på Viva Brazil Show (http://eskilstuna.se/templates/Event____214740.aspx). En polare till brorsan är med och dansar, ska bli intressant och se hur det går för han. Kan nog bli en del skratt jag kan tänka mig :)

Nej nu ska jag bädda ner mig och koncentrera mig på Betty och Hemmafruar.
Ta hand om er mina vänner.

Good Night!


Kommentarer
» Sofia

Verkligen en liten charmör ;)

2009-11-04 21:26:18
URL: http://laii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback