Body Pump

Body Pump = Helt slut i armarna. Jag orkar inte ens prata i telefon, för så måste jag hålla i mobilen. Det känns verkligen att man har lite muskler i axlar och armar. Mina axlar är värst, dom orkar knappt lyfta armen. Ska bli spännande att se hur mycket träningsvärk man har imorn. Men jag älskar´t! Älskar att känna att man verkligen har ränat hårt och att få träningsvärk är wonderful. Beror dock på i vilken mängd, om det t.ex är så att jag inte ens kan räta ut armarna eller benen imorn, då är det smärtsamt och inge roligt. Men om det bara värker i musklerna, då är det skönt =) Det var riktigt roligt att köra Body Pump imorse med Nadja och Anna. Vi var en bra trio. Hoppas på fler gånger.

Idag ska vi till Puttes pappa på middag. Ska bli trevligt och gott. Han bjuder på sin specialitet - Kalkon. Vi ska vara där kl 4 och efter de följer jag med Linda till söta Fia för lite intag av gott vin. 
 
Nu ska jag till TP en sväng med mamma.

See you later babes! 


Kommentarer
» Nadja

Visst var de kul! Men som vanligt återhämtar jag mig så bra så jag känner inte så jätte mkt, men jag vet att träningsvärken kommer!! =) Klart vi ska köra fler ggr, fick ju träna med mina två favoriter! Kramis

2009-11-21 13:01:53
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
» Sofia

Haha, jadu, du och Linda hade ju lekt en del med kameran, och Tias var med på ett hörn oxå. Mest en massa fula miner osv :P Men de är i säkert förvar, du behöver inte oroa dig ;)

2009-11-23 17:21:13
URL: http://laii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback