Energy

Vet inte vad som hänt med mig idag. Men man får verkligen energi av att träna, man blir gladare och man känner sig bättre. Idag var det upp stigning kl 06.20 då jag skulle träna Puls Forever 45min. PAsset startade i vanlig ordning kl 06:45 till 07:30. Direkt efter kände jag att magen skulle pressas lite extra, så det blev lite situps och ben lyft innan jag gick hem. Väl hemma blev det en snabbdusch, tittade klart på the Voice samtidigt som jag tog på mig träningskläder igen. Sen fick jag dra upp Indra för nu skulle hon minsann få promeneras. Till ljudet av Äntligen morgon raskade vi mot Bilia för att sedan vända om och gå tillbaka. Indras energi bara flödade likaså min. Kunde nog ha gått i flera timmar då jag lyssnade på min härliga låtar i mobilen. Men det fick räcka med 1,5h idag.
Vad har annars hänt i veckan - Inte mycket! Jag jobbade i stänkan måndag och tisdag, sen blev det träning onsdag och Mys med finaste Nadja igår. Putte var en ängel och levererade mat till oss, då vi näst intill låg utslagna i sofforna. 
Idag ska jag äntligen få träffa min älskade kusin Marianne och mitt gudbarn Mickis. Som jag har längtat!
Efter vi har kramats på stan hela dagen, tänkte jag åka upp och hälsa på min kusin på sjukhuset. Han mår äntligen lite bättre, ingen respirator i vilket fall. Till kvällen blir det Idol här hemma eller hos någon underbar människa. I morgon ska det tränas, promeneras och sedan drickas. Eller jag vet inte om det blir något dricka, men risken finns. Ska nämligen på "Dildo" party hos Jossan. Det blir lite som en förfest för många har nog tänkt gå till Harrys mot småtimmarna. Men vi får se hur det känns i morgon om suget finns. Time will tell!

Nu ska jag ta och ringa kusinen och se när vi ska ses. Trevlig kväll ni underbara!

See you later! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback