Talents

Ligger och slöar framför en massa youtube klipp och fann dessa



Denna lilla tjej har bättre moves än mig, helt sanslöst. Hon är ju typ 3år och hänger med bättre i den dansen än många andra tjejer. Inte för att jag testat men det är roligt att se :) Tycker hon är jätte duktig och söööt!





Denna lilla grabb är helt sanslös på break dance. Världens sötaste unge, vill ha!




Denna 9 åring har en fantiskt talang. Såg det här klippet på tv förra veckan och jag har tänkt på den här låten, tycker den är otroligt vacker och det är otroligt att hon har skrivit den. Lyssna och njut!

Nu ska jag snart åka till Tuna Park och strosa runt lite.

See you later!

Kommentarer
» elena

Ja du grodorna hoppar ur min mun i tid och otid, nykter som onykter, att jag aldrig lär mig ;) Men det var trevligt att se dig igen nästa gång får vi se till att den lilla gangstern Judith är med också :) Hoppas allt är bra? Kram E

2009-11-16 20:33:19
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback