Thank God It´s Friday

Idag var man uppe med tuppen. Klockan ringde 06.15 och jag studsade upp ur sängen, bäddade, satte på mig träningskläderna, pussade Putte hej då och rusade till träningen. Skulle testa på Puls Forever 45 då jag blev lite nyfiken förra fredagen när jag gymmade, och folk kom ut ur lokalen, svettiga och flåsiga. Så idag var det min tur.
Detta pass gillade jag verkligen. Det var en del styrka, då man fick använda sig av en stång som vägde 4 eller 6kg, där man gjorde lite övningar med den. Sen var det en hel del puls övningar, så man fick upp flåset lite. Sen blev det rygg och mag övningar. Kände att det verkligen tog i stort sätt hela kroppen och jag har nog aldrig svettats så mycket. Märkte de när jag låg på mattan och skulle köra mage, svetten droppade från min nacke. Helt sjukt! Men då vet man att man tagit i. Me like! När passet var slut halv 8 rusade jag hem, hoppade in i duschen och försökte svalka ner mig lite till ljudet av härligt partymusik. Därefter dansade jag i mig kläderna och rusade ut med gumman. Sen var det högtid att åka till jobbet.
Nu sitter jag här, det är lugnt, jag är pigg och känner mig fruktansvärt positiv idag. Man känner i hela kroppen att det är fredag. Det bara sprudlar i kroppen och jag ser fram emot lite Viva Brazil ikväll.


Nu ska det ätas frukost, sen stormar kunderna in.
Have a nice day!




Kommentarer
» Sofia

Jag har oxå fredagsfeeling idag, det är så härligt :) Önskar dock att jag oxå hade tid att träna innan jobbet, man är så slut på eftermiddagen..

2009-11-06 14:44:04
URL: http://laii.blogg.se/
» Ida

Vill bli make up artist...nu är det bara pengarna som saknas...haha, men har räknat lite på det så förmodligen kommer det bli så gansla snart :)

2009-11-12 23:13:42
URL: http://idajessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback