A Newborn

Bloggvärlden får nu beskåda en nyfödd bloggare. Jag har dock inga förhoppningar och har inte heller några planer för min blogg. Anledningen till att jag är så sen in i detta bloggfenomen är för att jag inte riktigt förstått mig på det hela, och inte heller känt att det är något för mig. Men jag kan å andra sidan inte veta förrän jag provat. Så denna blogg får bli lite av min vardagliga dagbok, som ska hålla styr på alla dessa tankar som snurrar runt dagligen i mitt lilla huvud. Känner att börjar snurra så mycket nu att jag knappt kan tänka klart eller minnas små saker, så jag hoppas att bloggen blir lite av mitt bollplank. Håll tummarna för att jag ska lyckas skriva regelbundet och att jag samtidigt skriver något vettigt och roligt.


                                                                                            ***

Idag har jag inget planerat what so ever, tanken är att jag ska gå och träna lite på gymmet efter jag skrivit klart detta inlägg, kollat klart på Prodjekt Runway samt varit ute men min lilla tös på 4ben/år. Men efter jag gymmat, vad händer då? Kanske ringa min käre vän Nadja för en fika eller promenad?! Min käre sambo jobbar iaf till kl 16 och därefter ska han iväg och spana på en crossbuss. Så jag har ett par timmar att underhålla mig själv på tills det är sängdax. Men nu tackar jag för mitt första inlägg och hoppas att det inte dröjer så långt till inlägg nr 2.

See you later!


Kommentarer
» Ewe

Hej! :) tack så jättemycket, det sporrar!!! Jo vilja och motivation vill jag nästan säga står för 99.9 % av resultatet, och viljan och motivationen har jag. Så detta lär ju gå vägen haha :) hoppas allt är fint med dig? Kram

2009-10-29 17:10:48
URL: http://ucandoit.blogg.se/
» Ewe

Hej igen! Jag förstår...kosten är jag bra med eftersom det är mitt stora intresse och jag håller på och utbildar mig till kostrådgivare.. (är utb hälsocoach):) men det slarvas mer märker jag (då det kommer till mig själv)sen jag separerade och bor själv, inte lika kul längre att laga mat! Men kämpa på o tat lugnt med ryggen, så kanske du kan köra nästa "Boot camp" ;).



Jag betalade ca 1400 totalt tror jag, men jag är student och då blev det billigare...kan förstå om det verkar dyrt, men om man ser det som att man får en personlig tränare (och resten av rekryterna) som pushar och coachar en, tre gånger i veckan i sex veckor...så tycker jag priset tom är billigt haha!



Men klart det är lite pengar..men jag lovar, det ger resultat! Körde affrodans första gången idag och jag kände mig mentalt starkare att ge ALLT HELA passet igenom :). Jag tror att man utvecklas på många sätt alltså...kram!

2009-10-29 19:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback