Å va jag önskar att man var frisk. Finns...

Å va jag önskar att man var frisk. Finns inget värre än att ligga inne med influensan, det är fint väder ute, alla verkar vara på gott humör och fixar inför kvällens bravader. Själv ska jag för tredje dagen i rad ligga i sängen och svettas :( Märks t.o.m på Indra nu att hon inte tycker det är kul med en sjuk matte. Kan inte ens gå ut med henne, då jag lätt tuppar av när jag har influensan, vilket jag höll på att göra imorse när jag skulle dricka vatten. Som tur var hann jag precis tillbaka till sängen. Så nu när Putte inte är hemma har mamma varit här och tagit ut Indra. Inte nog med influensan så har jag även haft ont i mina visdomständer, på ena sidan är det lite inflamerat, vilket inte känns skönt. Får köra med mycket munvatten och hoppas de hjälper. Har ju lite tandläkarskräck. Nej nu ska jag försöka vila, har varit vaken sen kl 6 imorse. Ha en toppen kväll mina vänner och ha lite kul för mig också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback