Idag har jag sprungit runt på TP med Eva s...

img_0183 (MMS)

Idag har jag sprungit runt på TP med Eva samt en sväng till nya skobutiken i City huset, Deichman sko. På TP fick jag en liten förtidig födelsedagspresent, nya träningsskor. Jag har velat ha dessa ett par månader nu, men inte haft råd. Nu när vi var där skulle dessa plockas bort då dom bara hade 2par kvar + att dom skulle prissänkas från 799 till 499, jo man tackar. Så jag fick med mig ett par hem :) Dessa testkörde jag idag och snacka om att dom är lätta och sköna att ha på. I nya skobutiken fanns det mycket snyggt och relativt billigt. Men den affären är livsfarlig för mig, då jag är sko och väskoman.


Kommentarer
» Sofia

Åh, va avis jag blir. Har själv gått och kollat på just de där skorna sååå länge. Bra köp!

2010-04-16 18:28:09
URL: http://laii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback