Sitter på...

4773927f388c7a56df2035ea4077ebab.png

Kolla varifrån!

Sitter på denna vidriga arbetsförmedling vi har. Vid ankomst för ca 40min sen var det nästan 60 pers före, nu är vi nere i 23 före, det tar sig. Blir bara sp jäkla irreterad på deras system, att ha alla under samma tak kanske inte är så effektivt. De anser att man kan vänta om man inte har nått jobb, man jag skulle gärna förvalta min tid lite bättre än att sitta här. Måste tyvärr skriva in mig idag efter en månads jobb. Men snart behöver jag inte bry mig om de här och de ska bli för jäkla gött. Nu ska jag återgå till att vänta...


Kommentarer
» Nadja

Men va tråååkigt!! Men du ska inte gnälla, du har ju ditt nya jobb =)

2010-04-06 15:17:39
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback