The twins are finally here! Ett stort grat...

The twins are finally here! Ett stort grattis min älskade bror och S till bebisarna. Igår den 6 december föddes två underverk, Ella och Saga. Jag är så otroligt glad och stolt faster/syster. Allt hade gått jätte bra och tvillingarna mår väldigt bra för att vara närmare 6 veckor förtidigt födda. Får nu tålmodigt vänta på att få se och hålla sötnosarna, men jag spricker snart av längtan. Det blir lite längre väntan nu än när Idun föddes, eftersom jag hämtade dom på sjukhuset redan 2 dagar efter födseln. Nu får jag nog räkna med 1,5-2v innan tvillingarna får komma hem. Men den som väntar på nått gott.... Jag är trots att jag legat magsjuk väldigt lycklig. Om man känner sån lycka nu för ens brorsdöttrar, hur kommer det då kännas när man själv får en liten?! :) Nu ska jag återgå till att kurera mig för imorn ska det arbetas och på kvällen ska vi på julbord. See you soon!


Kommentarer
» camilla

Nej va roligt! Grattis faster! Vilka fina namn de valt!



Tack! :) Jag kan varmt rekommendera Aruba men inte under november då dem verkar ha sin regnperiod (står inget om det på ving.se vilket va lite surt eftersom jag bokade i sep) Men vi är nöjda ändå! Maten är ganska dyr, dyrare än hemma så det går åt en del i reskassan! Det bästa är dock att maten var hur goood som helst, bland de bästa vi har ätit! Om ni kommer iväg, och inte tar ett hotell med all inclusive har jag massor med restauranger att rekommendera! Jag tycker shoppingen är sådär, då är jag ganska kräsen också! Märkeskläder är iallafall billigare än hemma! Kramar

2010-12-07 21:21:00
URL: http://vitarummet.blogg.se/
» Tida

Hej gumman! Stort grattis.....skönt att allt gått väl:) Ska vi gå en sväng på stan på lördag? Vi har ju lite att uträtta:) Hörs snart! Kram

2010-12-09 17:08:28
» Nadja

Yes helt allvarligt =) De är inte ett påhitt!

2010-12-10 15:24:03
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback