John Blund

0-3dc9b10df8f74a41af676cd137da769e.png

Kolla varifrån!

Nu är mina ögon väldigt tunga. Skulle ha hämtat Putte som dricker några öl med Ekan m.fl., men han tar sig hem senare. Ikväll har det varit väldigt trevligt. Var och hämtade lillasyster samt bebis för att åka över till mamma. Jag och Idun myste lite på sängen. Ville gärna dokumentera detta med ett foto, men se där vad Idun tyckte om de. Hon gav mig fingret och blundade. Lillan är ju bara för söt :) Efter lite mys kom det en liten valp på besök. En likadan som Indra fast han var bara 3mån. Indra var super glad och busade, men visade sig vara väldigt mammig. Väldigt roligt att se och jag är otroligt stolt över min vovve. Nu blir det natti för mig. Imorn bitti ska det tränar Bodypump. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback