Friday - and i´m not feeling so good

Idag är den efterlängtade fredagen här. Som jag har längtat.
Denna vecka har varit väldigt lärorik med fastighetsaffär och annat skoj.
Men det har varit otroligt slitsamt. Dels för att saknaden efter min älskade varit väldigt stor, sömnbrist och
sen i tisdags fick jag en liten lätt urinvägsinfektion :( 

Kan man få det på sommarn tänker ni och svaret är Ja, tyvärr.
Jag har nämligen haft urininfektion många gånger, och är man känslig kan man få det 
bara av att man håller sig för länge, eller att det är kallt i vattnet osv. 
Jag fick det pga att jag höll mig för länge och nu ångrar man sig. Ni som haft detta vet känslan av att
vara kissnödig hela tiden och att det gör ont.
På dagarna har det ändå gott an, men på  kvällarna, nätterna och på morgonen är det värst. Vaknar fler gånger på natten för att gå på toa, på morgonen känns det som om jag inte kan lämna toan. Imorse var det som värst. Sen har man en bit att åka till jobbet underlättar inte situationen.
Jag är trött, ont i nacken och helt slut i kroppen och knoppen. Men nu sitter jag och försöker hinka i mig en liter 
tranbärjuice i hopp om att det kan försvinna till kvällen. Men som det verkar nu kommer det ta ett tag.

Igår hade jag en super mysig kväll med Mickan. Hon kom över och hade hyrt film till oss, Precious. Har hört så mycket om den, om den hemska mamman i filmen. Så vi bunkra upp med dricka, grönsaker och dipp, slog oss ner i soffan och var helt tysta genom hela filmen. Den ar fruktansvärd och man blev så arg.  Hon en människa som kallar sig mamma kan bete sig så äckligt mot sitt eget barn. Den rekomenderas varmt, men slutet var jätte tråkigt. 

Från det ena till det andra så har P och jag blivit överbjuda på en  liten inflyttningsfest hos Mange och Carro ikväll. Men som det ser ut nu kommer inte sötnosen hem ikväll, så jag får nog åka ut själv. Men jag får först och främst se hur jag mår ikväll. Vill inte vara kissis när man är ute på landet utan en vanlig toalett. 

Nu ska jag dricka lite med tranbärsjuice och försöka hålla mig vaken tills vi stänger.


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback