Idag har vi legat ute på piren i sundbyhol...

img_9098 (MMS)

Idag har vi legat ute på piren i sundbyholm i nån timme och gottat oss i solen. Har tvingat ner Indra i vattnet och hon går bara ut tills att vattnet knappt snuddar magen, haha min lilla dam är inte storm förtjust i att bli blöt. Så fort man skvätter på henne, blir hon sur och går upp :) Men vi höll kvar henne två gånger och hällde över vatten på henne och jag tror hon ändå tycker det var skönt. Blev tyvärr inte så länge då både Indra och Putte snabbt blir rastlösa, så jag fick ge mig :( Nu på kvällen har vi bara legat i vår underbara säng och haft lite tid för oss. Imorn blir det arbete för oss båda vilket betyder - ny vecka, nya möjligheter! Ha en trevlig kväll gott folk.


Kommentarer
» elena

Åh sötnosen :D

Hade fullt upp med att hålla koll på Judith i syndbyholm. Hon var och hälsade på i stort sett allas filtar och handdukar runt omkring och klättrade runt på vilt främmande människor :D



Tack för en trevlig lördag vännen :D

2010-07-05 20:29:07
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback