Resultat

Fick sitta i närmare 2h på vårdcentralnen innan jag fick som väntat penicillin, Selexid närmare bestämt.
Det var som jag trodde en urinvägsinfektion, men dom ville ändå göra en odling på det för att se att inget annt ser konstigt ut. Så man jag får avvakta lite och se om jag får ett samtal från läkarn, då blir det antibiotika i sånt fall.
Men jag hoppas och håller tummarna att det bara är en enkel infektion och att penicillinet fungerar.
Ska äta dessa 3ggr/dag i 6 dagar, och jag längtar tills det är över och man fungerar normalt igen.
Nu blir man lite fången då man ständigt måste ha tillgång till en toalett. Vilket är väldigt påfrestande.
Men nu ser jag fram emot att bli frisk och att ta upp träningen igen, som tyvärr legat lite på hyllan under denna
stressiga sommar.

Tjo och hopp


Kommentarer
» Tida

Hoppas du blir bättre snart!! Du har ju haft det ett bra tag nu.....lider med dig!

När du är frisk så får vi gå ut och svänga våra lurviga:)

Hörs och ses snart!!

Kram

2010-07-26 19:03:35
» Tessan

Tack gumman. Brukar kunna få bort det själv men denna gång blev det bara värre. Fick så ont i njurarna igår kväll, så jag tyckte att det blev dax för ett besök. Vill inte riskera att det sprider sig dit. Men dom är mest överansträngda, så jag hoppas det blir bra snart. Då ska vi minsann svänga våra lurviga, längtar redan :)

Kram

2010-07-26 20:50:01
» Nicolaykamilla

I like this site. Keep it up!

2011-05-13 19:36:18
URL: http://nicolaykamilla.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback