Vem döljer solen?

Idag vaknade man inte med samma energi som tidigare dagar. Kan det bero på att man inte blev bländad av solen imorse? Jag var så trött när jag gick upp och inte tala på när man satte sig i bilen, fy va tråkigt det var att åka till jobbet. Hela veckan har man åkt med glädje till jobbet, man har fått gasa lite på den torra motorvägen samt ha solbrillor på, hur underbart som helst. Jag vill ha SOL jämt!
Är så trött på denna snö och ishalka, man kan ju knappt gå på marken utan att halka 1 miljon gånger. Det är ju bara ett under att man inte ramlat än eller sträckt sig.
Ikväll blir det äntligen träning i form av Core. Ska bli så himla nice, sncka om att jag längtat!

Snart är veckan slut för övrigt, den har gått väldigt fort, kan bero på att jag inte hunnit mer än att jobba. Men på lördag blir det fest. Då ska jag nämligen på 100års fest på Majjas. Min älskade "bror" och tre av hans vänner har fyllt eller ska fylla 25år i mars, så dom ska vi fira med en stor fest. Ska bli väldigt roligt.

Nu ska jag ta och fila lite på mina idéer som snurrar runt i huvudet.

I´ll be back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback