Working Girl

Idag arbetas det på tuna kontoret. Känns så skönt att slippa ta bilen till jobbet. Det är bara att gå ner, man kan lunch-dejta och när man slutar är det så skönt att ha när hem. Det är så härligt. Vill vara kvar. Skönt att veta att man jobbar här i sommar iaf, då kanske man får lite mer fritid efter jobbet och kan ta vara på dagarna mer då.

Denna vecka har jag tyvärr varit sjuk. Började redan i torsdags förra veckan, med förkylning och ont i halsen. Men jag jobbade både torsdag och fredag. Lördagen bestod av firande av lillasyster och massa gos med Idun. På kvällen väntades en maskerad som jag absolut inte ville missa. Jag kom dit som en lite vågad Erin Brockovich (Julia Roberts), vilket var lyckat! Gubben min hade sitt skinnställ med solglasögon, påminde lite om Tom Cruise i Top Gun, mycket snygg =) Vi hade iaf jätte trevligt på festen och vi var bland dom sista att lämna lokalen.
På söndagen vaknade jag av kall-svettningar och var nära att tuppa av. När jag får influensan har jag lätt för att tuppa av, så jag blev orolig att jag hade dragit på mig de. Men efter lite vatten, frukost och vila försvann den känslan. Men istället kom feber och en rejäl fökylning. Hade ett jäkla tryck på ögonen vilket var jobbigt. Så antagligen satt det i bihålorna. Så igår kände jag mig tillräckligt frisk för att vara uppe och gå.

Igår åkte jag, Putte och pappa till Västerås, då jag skulle förnya mitt abonnemang och plocka ut en iPhone 3Gs 16Gb. Anledningen till att vi åkte till Västerås för de, var att den inte fanns i lager eller i E-tuna förrän v.11, men i v-ås fanns den. Så jag bad dom lägga undan en till mig, vilket inte var något problem då de hade fått in 6st nya just då. Men när jag kommer dit, fanns det inte en enda kvar!!! Hur kan de hända sa jag då de skulle ägga undan, men de hade de tydligen missat. Gahh blir tokig. Händer alltid mig. Men de fick istället beställa hem en och skicka den till mig vilket skulle ta en vecka. Drygt!
Jag vill gärna ha en ny mobil nu då min håller på att ge upp. De kopplar ofta ner och går inte att höja volymen, bara sänka. Men värst av allt har kameran slutat fungera. Den använder jag väldigt flitigt. Det är en av anledningarna till att jag inte bloggat lika mycket nu. Men det ska bli bättre.

Jag fick en väldigt fin present av Putte här i veckan, som en tröst för att jag var sjuk, Michael Jackson - This is it!. Jag älskade den, just för att man fick en bra inblick hur konsern hade sett ut, sen hans underbara låtar och man fick se en bra sida av just Michael. Rekomenderas till dom som gillar hans musik.

Nu ska jag arbeta lite och sen hoppas att min älskade vill lunch-dejta mig idag. Sen håller jag tummarna för träning ikväll!

Over and out!

Kommentarer
» Nadja

Skönt att du är bättre!!



Och yeah till att du skaffar iPhone, bästaste mobilen :-) saknar dig gumman kram

2010-03-04 11:08:07
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback