Award

Jag har fått en fin award från min käre vän Nadja - man tackar så hjärtligt! Det går ut på att berätta sju saker om sig själv och sedan skicka vidare till sju bloggare.



1. Jag har två tatueringar, med en på g.
2. Arbetar som Prvat- och Företagsrådgivare på SHB
3. Är moster till tre fina barn och snart faster till två
4. Är en norsk kvarting 
5. Har ett stort intresserad för bilar
6. Är otroligt höjdrädd
7. Dockor av alla de slag skrämmer mig, speciellt porslin!

De bloggar jag skickar vidare till är:
Sofia, Elena, Ida, Camilla, Linda, Rosanna, Lillasyster

Länka till den person du fått awarden från, kopiera in bilden,
berätta sju saker om er själva och skicka vidare till sju andra bloggare.


Kommentarer
» camilla

Oh Tack! Visste bara nummer 2 om dig :) Ska försöka ta tag i denna award när jag kommit på något kul att skriva :)

2010-11-17 21:06:22
URL: http://vitarummet.blogg.se/
» Linda

Va skoj, nu när jag kommit igång med bloggen kanske jag ska ta o komma på 7 saker om mig :). Jag samlade på dockor i porslin när jag va mindre, har massor i en kartong hos mamma o pappa som jag planerat att kolla igenom när vi flyttar. Hehe, kanske ska tänka om :P. Kram

2010-11-18 14:05:56
URL: http://gangertva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback