Fredagen är välkomnad med öppna armar

Denna fredag har hittils varit lite seg. Har ont i nacken (som behöver/måste knäckas), varit lite trött i huvud och kropp. Men denna dag är ingen vanlig dag, för det är min pappas födelsedag - Hurra Hurra Hurra Hurra!

Det blir till att åka hem med tåget idag, då jag fick lyxen att bli skjutsad av min käre P imorse.
När tåget väl kommit in, får man rusa iväg och köpa nått fint, sen vidare till mamma för att fira pappa. Hade hellre åkt till mitt älskade Kvicksund och firat han, men det är bara att gilla läget.

Jag har ett dilemma. I morgon kväll ska jag nämligen på 30års fest och temat är ROSA! Shit hjälp?!
Det är inte direkt min färg och har inte heller något i den kulören. So what to do?

Man behöver ju inte spöka ut sig helt i rosa, men känns inge kul att komma i svarta kläder med ett litet rosa siden band heller. Så jag vet inte vad jag ska göra. Har ingen lust att köpa nått heller.

Någon som har nått snyggt rosa eller förslag på vad jag kan göra?

Vill ju ha något plagg i rosa, gärna. De enda jag har i min garderob är en klänning, som har formen av ett linne med rosa och lila rosor på som jag köpt på Carlings. Eller så har jag en ljusrosa siden kjol med en massa blommor på från Gina tricot. Men vad ska man ha till de i sånt fall. Måste i vilket fall som helst ha svarta strumpbyxor så man inte fryser ihjälp om lilla gumpen.

Jag tar gärna mot alla typer av förslag till kläder och smink.

Häv ö gräjt dej maj frends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback