Helgen har passerat i en väldig fart, men ...

img_0761 (MMS)

Helgen har passerat i en väldig fart, men den har varit helt underbar. Fredagen spenderades hemma hos min käre bror för målning av balkongräcken. Vi hade väldigt trevligt med massa snack. Jag har märkt att jag blir väldigt lugn och avkopplad av målning. Vilket jag tycker är otroligt skönt. Igår tog jag med Sabine och Moa för en fika. Vilken stor magen hon börjar få nu och jag längtar så himla mycket efter tvillingarna. När kvällen kom så hämtade jag upp min älskade Madde för att köpa lite mat. Sen hem till oss för att korka upp. Med trevligt sällskap, lite spel och mycket skratt, kan kvällen inte bli så mycket bättre. Tack så mycket för igår! Denna dag har spenderats lite tid hos brorsan för att gå igenom några kartonger. Sedan åkte vi hem för att ha söndags mys. Vi absolut älskar våra gemensamma söndagar då vi ligger i sängen alla tre och myser framför tvn. Så himla avkopplande och härligt. Nu ska jag krama min älskade som redan sover. Han åker tillbaka till Alingsås inatt kl 3 :( Ha en trevlig söndags kväll! Kramar


Kommentarer
» elena

Tack vännen :P du har ingen vän du kan kasta ut ur en istället så slipper du bygga :P och du, tack för i helgen ;)

2010-11-01 19:15:38
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
» Nadja

Jo jag tror att du ska kunna äta Activia, sålänge man inte är mjölk allergiker utan bara laktoskänslig. De är visst bakterier i den som bryter ner mjölkproteinet så vissa laktoskänsliga kan äta den utan problem, testa?! =)

2010-11-02 14:47:44
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
» elena

Yay ;) Kanske ska slå våra kloka ihop i helgen igen men köra en lugn sådan? Och tida är fanimej inte svårflörtad på den biten :P för vi vill leka med dig med, tro det eller ej... :P

2010-11-02 18:28:43
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback