Mosters lilla kärlek

Idag har arbetet rullat på i en väldig fart, varit mycket lärorik åter igen. Hade en fastighetsaffär utan mäklare igen, börjar bli min grej, om man ska lyssna på mina kollegor.

Efter en lyckad arbetsdag bar det hem till min mamma för att hämta min bebis. Men då satt en annan liten solstråle och väntade. Mosters lilla Idun. Hur fin som helst. Älskar att se hennes leende och hennes sätt att vara. Ska kidnappa henne nån kväll när man inte har nått planerat, så vi får mysa gärnet.




I morgon är jag ledig *wohoo* Ska ta med Elena underarmen och dra upp till Stockholm för att se min käre Ph´s medaljceremoni, som blir avslutet efter ett par månaders tjänstgöring i kosovo. Glad att han var där och inte i Afgahnistan. Efter ceremonin, tänkte vi ta en repa nere på stan för lite shopping, sen ska det väl ätas en bit mat också. Så det blir att gå upp som en vanlig arbetsdag, då jag blir hämtad kl 07.15. Kommer vara väldigt seg i bilen påväg upp, men kommer sannolikt att bli en mycket trevlig dag.  

Nu ska det nattas kudde. Natti natt kära vänner.


Kommentarer
» Anonym

Jo en liten solstråle är vad hon är =)

Bara höra av dig när du vill "kidnappa" henne =)

2010-10-22 14:01:11
URL: http://carolineingelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback