Day 3 of detox

Tosdagen var inte som alla andra dagar, då man i normalfallet går upp tidigit på morgonen, hoppas för allt i världen att man ska få sova lite till - men icke, utan man ska ta sig till arbetet.

Denna dag var dock lite annorlunda då jag istället fick åka hem till min käre bror. Han skulle nämligen på kurs ett par timmar, hans underbara sambo har ramlat och slagit i höger armbåge (så pass att en benbit lossnat och hon kan inte röra armen).
För er som vet fick dom tvillingar som idag är ca 7v, dessa så söta underverk kan inte ens S lyfta med tanke på hennes arm. Så för att min bror skulle få gå på kursen så hoppade jag in och var nanny på förmiddagen, åt två söta tvillingar och M. Tro mig, detta var bara mysigt, då dessa sötnosar skall matas, bytas på och mysas med. Så jag gick på rosa moln :-)

Efter att ha lekt mamma ett par timmar tog jag mig till jobbet och fick därav äta min lunch i bilen.
Så här är min matlista för gårdagen, som nästan är helt obefintlig i brist av tid.

Frukost:

  • Två First Cleanse Morning tabletter med ett glas vatten
  • Ett glas "varmt" vatten med 1/4 citron i
  • 3dl Proteindrink med två strukna matskedar med Organic Triple Fiber

Lunch:

  • En ynka banan

Middag:

  • En sallad från ICA med morötter, grön sallad, majs, rödlök, gurka och fetaost
  • En kiwi

Kvälls mellis efter träning:

  • En proteindrink
  • En halv förp. vindruvor
  • 15g ekologiska cashewnötter

Som ni ser så har jag inte ätit så himla mycket, detta beror på tidsbrist tyvärr och efter att ha träna Functional Moves, känner jag att kroppen behöver kolhydrater - Pronto!

Musklerna orkade inte alls lika mycket som tidigare, så det kommer bli lite lugnare träning tills jag är klar.


Kommentarer
» Nadja

Tror att du gör rätt i som drar ner på träningen för du kan inte bygga muskler på så lite mat så då använder kroppen muskler som energi och lagrar fett.. o de vill man ju inte ;-)Men duktig är du!

2011-01-28 15:22:55
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback