Lyckorus

Denna måndag har helt gått på lyckoruset från lördagens bravader. Vilken fest säger jag bara!
Vi brudar från kontoret har gått runt idag med ett stort leende på läpparna och vi har skrattat gott åt alla bilder från den stora regions festen. Det var så otroligt roligt och så lyckat. Är så imponerad!

Ni har säkert upplevt något så roligt, att det inte går att beskriva och man kan endast förstå om man var med på plats. Det kändes som om man var på en gala middag, där det verkligen var planerat in i minsta detalj.
Dagen började med konferens kl 13 på Louis de Geer i Norrköping, där både VDn och Presschefen bjöd på sig själva, dom var fantastiskt roliga båda två. Vid 16.30 tog bussarna oss till Mässhallen där det skulle bli middag, uppträdande och dans. Det var bordsplacering, vilket jag tyckte var jätte kul, då man fick möjlighet att träffa/prata med andra kollegor från olika kontor. Under middagen uppträde Fredrik Svan samt två tjejer som körar på Melodifestivalen. Riktigt duktiga!

Efter att vi alla dansat runt som i en "karneval"? (när man håller varann på axlarna och dansar i ett långt led - vet inte vad det heter), så öppnades baren och det var fri dricka :) Dom hade även ordnat med ett typiskt Las Vegas - Wedding chapel, där man kunde gå in och "gifta"/fota sig, och detta verkade vara en succé. Det är ju så himla roligt att se alla släppa loss. Firmafester brukar alltid bli lite wild and crazy.

Den totala sumeringen var att alla var så nöjda och glada efteråt att ingen ville hem. Man ville inte att det skulle ta slut. Jag hoppas verkligen att det inte dröjer 10 år till nästa stora fest.







För att återkoppla lite till tidigare inlägg, fick dessa godingar från Din sko följa med mig hem och pryda mina fötter i lördags. De gjorde ett väldigt bra jobb och min karl tycke att dom var toppen snygga (vilket man inte får höra så ofta).





Efter dagens arbete kommer jag ta Putte, Elena och lilla Judith under armen och fara mot Färghuset samt Flügger, för att välja tapeter. På onsdag går startskottet för lägenhetsrenoveringen - whiiii!

See ya!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback