Stel AB

För snart 1,5v sedan tog jag mig i kragen och bokade en tid hos naprapaten Ronnie Schjött, som håller till i källarn hos Forever. Lagom där så knäckte han rygg, nacke och höfter, måste erkänna att det var lite trögt denna gång och knäcka. Dels beror det nog på att jag var så otroligt stel, då jag gått med detta ett tag.

Men han masserade på som en galning på både axlar och lite på rumpan, vilket medförde ett bamse blåmärke.
Dagen efter var jag väldigt mör och öm i musklerna, och hade fortfarande lite ont. Men detta brukar släppa efter 2 dagar, när "träningsvärken" lagt sig. Men icke denna gång!

Igår kväll kände jag hur stel jag var i nacken (som jag numer är van vid) men att jag inte kunde böja huvudet bakåt, känner även av mellan skulderbladen. Så min käre P fick känna efter om koterna verkligen satt fel eller om musklerna spelade mig ett spratt.

Mycket riktigt kunde han känna att tre koter satt tokigt. Så det var bara att ringa Ronnie för en akuttid. Vill inte vara stel i nacken på lördag, när stora regions festen för banken är.
Så i morgon kl 16.30 ligger jag på massagebänken igen för lite knakelibrak.





Wish me luck!


Kommentarer
» Nadja

Dumma kotor, du får säga till dom på skarpen!

2011-01-18 16:16:28
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback