SEMESTER

3 fantastiska - underbara - ljuvliga - fria semester veckor är äntligen här! Jag ska njuta av varje sekund av ledig tid. Denna ledighet har jag väntat mycket länge på och är mycket välförtjänt av semester.

Jag hade planerat att åka till vår stuga i Norge nästa vecka, vet dock inte om det blir av än. Fick överraskningen av min käre kille att han skulle bjuda på en sista minuten, då jag fyller på 16 juli. Men igår upptäckte han att hans pass gick ut 3 juli i år! Gahh karlar. Så vi får se om hur detta slutar.

I övrigt har jag inte planerat mer än så. Ska försöka lägga lite krut på lägenheten, spendera en massa tid på min fina hund, mina älskade vänner, min familj. Kommer nog bli en del båtåkande, små utflykter och en del rosé kan tänkas.

Vi startar denna kväll med att åka till Power Meet som är i Västerås hela helgen med goda vänner. Blir även en sväng dit imorn, dock i båt. Kommer få se en hel del konstigt folk men en mängd fina bilar.

Så nu ska jag packa ihop mitt på kontoret och rulla hem till Eskilstuna, för att ta mig (hör och häpna) ett glas rosé!

Vi möts ute i sommarvimlet, möjligen på en strand.

See ya!


Kommentarer
» Tida

Hej vännen!



Nu ska jag börja blogga igen, måste skriva av mig lite:)

2011-08-11 14:08:43
URL: http://tidawally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback