Badrum

Då det redan har påbörjats renovering av badrum i vissa lägenheter i vår Brf, och det inte är lång tid kvar tills det påbörjas i våran, behöver vi åka till Citygalleria och välja hur vi vill ha vårt ska se ut.


Det fanns mycket snyggt men det är svårt att välja just för att tillvalen till ett badrum kostar ganska mycket. Men de tillval som P gjort ligger runt 20 - 25 000kr, får se vad jag tycker om de han valt än sålänge, kan bli en billigare eller dyrare historia när jag sagt mitt =)

Vi åker dit nu direkt efter jobbet och bestämmer oss för vad vi ska ha, så får vi se vad det landar på.
Det kommer att bli väldigt fint och det kommer bli en stor förändring mot hur det ser ut nu. Ser fram emot att se resultat med spänning!




Kommentarer
» elena

Yees, ibland blir dagarna mer upp&ner och bak&fram än vanligt, me love it! ;)



När toaletten är klar så får ni slå en pling, jag och judith vill komma och inviga muggen då. Vi kommer cyklandes med Judiths toaring i högsta hugg :D

2011-03-03 22:33:47
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
» Tessa.

Haha, reagerade direkt på loggan, arbetsskadad som man är :P Jobbade på citygallerian förut :)! Vad roligt med badrumsrenovering för er!



2011-03-10 21:36:31
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback