I´m going bananas

Efter att ha blivit inspirerad av Fias shoppingbag från H&M, så jag klickade mig in och fann något som jag aldrig trodde att jag skulle fastna för - en jumpsuit!
Det allra värsta är att den är slutsåld i stl 36 - Gahh vad gör jag? Vill ha den!

Den kanske är hemsk när den väl sitter på och när man får se den i verkligeheten, men just nu, bara nu så älskar jag den.

När man klickar upp denna jumpsuit på H&Ms hemsida, så får man tips på snygga accessoarer, då fann jag även ett snyggt armband (dock i guld) och ett par skor som troligtvis ser mycket bättre ut på fötterna och till denna jumpsuit, än på bild. Å i mitt huvud får jag känslan av att jag skulle känna mig riktigt snygg i denna outfit och jag vill ha den till sommarn!

 

 

Frågan är om den kan finnas i butiken eller om man ska testa och beställa stl 38? 


Kommentarer
» Fia

Du ser, det finns en hel del fint. Prova att beställ den i strl 38, för sist vi hade en jupsuit som var väldigt populär så var dom väldigt små i storlekarna! Vi höres i helgen kanske? Krams

2011-03-25 16:38:05
URL: http://laii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback