Turen har vänt

Igår tog jag min älskade iPhone och min dator och rullade över till Nadja, då dom har snabbare internet och hon förstår sig på denna manick lite mer.

Kopplade in mobilen och fick fortfarande samma svar att jag måste sätta i giltigt simkort. Så Nadja satte sig ner och i stort sätt bara rörde vi mobilen, så hoppade den igång. Vilken lycka!

Så när den väl startat var det enkelt att återställa den och sedan säkerhetskopiera ner allt på mobilen igen.

Helt underbart och Nadja has the magic "technology" fingers :)

Kommentarer
» Nadja

Menar du av dom två jag la upp när du skrev röda? Nej jag har inte skickat tillbaka den från Nelly, tänkte göra det idag. Så om du vill testa den får du komma över och göra det annars så lägger jag den på posten ;-)

2011-03-23 14:28:56
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback