Dress me

Den 16/4 ska jag på en liten nostalgi kväll i form av klassfest på Harrys. 8 pers från min klass 9 D kommer att inta Harrys golv för att prata gamla minnen och ha lika roligt ihop som på den gamla goda tiden.

Så nu sitter jag dock och funderar på vad man ska ha på sig den aktuella kvällen. Vill gärna ha något nytt.
Har suttit och gluttat runt lite på Nelly.se och hittat dessa.


Lola Dress SEK 499, Motel - NELLY.COMLaso Short Dress DNA SEK 299, Vero Moda - NELLY.COMMarnie SEK 549, Jarlo - NELLY.COM

Jag vill hitta en snygg klänning som inte nödvändigtsvis är hel svart, utan har lite färg.
Det är väldigt svårt då jag inte har någon som helst koll på vilka färger som passar mig pga min hårfärg. Många säger då till mig - Va tokig du är, du passar i färg! Men jag är lite av en fegis samt att jag är lite färgkänslig just pga min hårfärg och min bleka hud, om jag ska erkänna.

Hittade inte fasligt många kläningar som föll mig i smaken, men dessa tre fastnade jag för då dom är enkla och prisvärda. Om någon av dessa tre hamnar i min kundkorg så hade det ju varit ljuvligt med ett par nya pumps till!
Så pricken över i:et hade ju varit om det var lite varmare ute så även några nya godingar hade fått pryda mina stora fossingar. Men de lär ju inte hända att det är minst 18 grader varmt just den 16/4.

Så vad tycker ni, ska jag slå till på en av dessa eller ska jag söka vidare på andra sidor?

Kommentarer
» camilla

Då kanske vi ses, om alla 85or håller till på Harrys? Noll koll.

Jag skulle välja klänningen i mitten och satsa på smycken!



Tänkte in och kolla på resebyrån om dem har resor till Capri (Italien) bland annat. Inget bestämt, bara något varmt ställe med god mat :)



Kraam!

2011-03-23 19:54:46
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback