Den gångna helgen

En fantastisk sådan! Lördagen gick i krigets tecken likaså firandets.
Nisse den gamle mannen fyllde hela 25 pannor och det firades med paintball en tidig lördags morgon.
Redan 8.30 stod vi givakt ute i Hällby för att skjuta ner varann med färg. Vi var närmare 15 pers av blandat slag.
Vi blev uppdelade i två lag varpå jag och min käre sambo hamnade i samma. Han ville gärna skjuta lite på mig, men som tur är blev jag skonad av Nisses uppdelning. Men jag och Tida därimot hamnade i varsitt lag vilket innebar krig mellan oss *horn i pannan*

Då jag förlorande min paintball oskuld denna lördag och var smått nervös för smärtan, så var jag lite seg i första omgången. Då dom inte fick in ett ordentligt skott på mig blev jag smått besviken, då jag gärna vill känna lite smärta - helt sjukt jag vet. Men jag hade ju laddat upp för enorm smärta och en jäkla massa blåmärken, men till min förvåning klarade jag mig väldigt bra. Det kan bero på att vårt lag för så enormt fantastiskt att efter 3h krig var ställningen 6-2 till oss (eller 7-2), kommer inte ihåg exakt vad slutresultatet blev, men vi vann överlägset iaf!

Fick dock en skada som fortfarande känns - ett stukat lillfinger. Jag mitt klantars*e snubblade över en stubbe när jag skulle springa och skydda mig, precis i en omgångs början. Där låg jag med ansiktet ner tryckt i den mjuka mossan och trodde att jag skulle bli sönder skjuten, men icke! Jag reste mig och tog skydd med ett stukat lillfinger. Det är hardcore! ;-)

I varje fall så vill jag avsluta med att säga att det var en grym lördag på alla sätt och vis. Å paintball är något jag ska köra igen. Tack Nisse för att du fyllde år och drog igång det hela, och tack till alla som förgyllde min dag.


Kommentarer
» Andrea

Låter som en riktig toppenhelg och hade verkligen velat sett när du ramla över stubben, haha! men hoppas att lillfingret blir bättre.



Sv:Ja det kan amn väl säga, kör LCHF eftersom min mage funkar så otroligt mycket bättre då, och för att jag vill bli av med mitt sockersug. Och det funkar mycket bra tycker jag.

Ja tips och tips men en sak som är väldigt viktig när man vill ha resultat är ju att sköta BÅDE kosten och träningen. Det kan ju kännas lätt med träningen och så men försöka få i sig bra käk är a och o för att lyckas. Men det vet du nog redan =) Och du behöver ju definitivt inte stå och gömma dig i vassen i sommar med din fina kropp!

2011-05-10 15:55:01
URL: http://friskusen.blogg.se/
» Nadja

Är samma.. bråkar inte med mig men är så mkt negativ energi att det suger musten ur mig :(

2011-05-11 10:10:14
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback