Tre veckor!!!

Om endast tre veckor sitter vi nu på planet påväg till drömmarnas land.
Tänk vad tiden går fort Fia, det var ju nyss vi bokade resan och då var det ett halvår kvar till avresedatum.
Men nu börjar det närma sig med storm steg, så pass att det börjar bli dax att planera packningen.

Har idag klickat hem ett laptop fodral och en mus till min dator från Tradera, som matchar min den perfekt.
Billigt blev det också, endast 138 kr inkl frakt.
Redan där är första raden på ToDo listan/packlistan avbockad.

 

Men nu är det fullfart framåt med arbete och de två sista helgerna innan resan är redan uppbokade med inflyttningsfester och flytthjälp. Då den här helgen inte är uppbokad på nått förutom rally i morgon, så ska jag skriva en lista på vad jag måste ha med och vad mer som behöver inhandlas, åksjuketabletter bl.a.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback