Dans onsdag

Idag är det äntligen dax för lite Aerobic Dans med Lollo Stapel. Ska bli otroligt roligt då jag missade förra veckan pga veterinärn och handboll. Får köra extra hårt så jag kommer ikapp de som var på plats förra veckan.

När det kommer till badrums renoveringen (som skulle varit klar i torsdags förra veckan), så var dom fortfarande inte klara igår. Jag ringde ett litet bestämt samtal till ägarn på Citygallerian som fick åka till lägenheten för att se till att dom skulle bli klara. Idag är nämligen besiktningen, ska bli intressant och se om dom blev klara i tid och att dom har städat upp efter sig.

För att raskt hoppa till nå helt annat, så pågår just nu en stegtävling, som det går bra på. Men det finns en del personer som försöker intala oss att man kan få ihop över 100 000 steg per dag. Hur undrade jag och skrev en liten tråd på tappa.se - oj vilken respons man fått där. Är massor med folk som håller helt med i de jag skriver och några som försöker skriva hur sin vardag ser ut och om vi sammanfattar dessa dagar, så tycks de ha fler timmar per dygn än vi övriga här på jorden. Har iaf upptäckt att en person som påstår sig gått så mycket har tagit bort sig från tävlingen. Om man ska vara med och tävla kan man väl ändå köra ett rättvist spel, vad vinner man på det annars?!

Hej å hå vad tiden går. Nu ska jag packa ihop min lilla väska och fara hem.



Kommentarer
» camilla

Men jösses vilken väntan! Vad less man blir när man bara vill se slutresultatet! Hoppas ni blir nöjda med resultatet.



Kram

2011-04-20 20:16:30
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback