Taggad till 1000

Ni som läser min enkla lilla blögg har kunnat min kamp mot sjukdomar i 2v. Jag är fortfarande tok förkyld och näsan känns som en öppen kran. Det är helt otroligt hur mycket snor man tycks tillverka i skallen. Förutom denna jobbiga näsa så kan jag glädjas åt att jag inte har lika ont i halsen, vilket är ett tecken på att jag snart är på topp igen.

Eftersom man varit sjuk i snart 2v så förstår ni att det inte kunnat tränas något, vilket inte fått mig att må bättre direkt. För så fort träningen uteblir så känner jag direkt av rygg och nacke. Så nu när jag varit dålig har jag passat på att ta hjälp av en PT för att planera min träning. Då min vän Nadja har samarbete med Fitnesspolaren så har jag klickat mig in där och hittat PTn Mathias.

Har tidigare mailat tidigare med träningsfolk, men inte hittat någon som verkat vettiga, som gett en bra info och inte heller känt sig engagerade. Men redan första mailet med Mathias så kändes det rätt. Nu låter det som en kärlekshistoria, men den har jag hemma med min P, men man kände att man klickade med på så sätt att han förstår vad man behöver i träningsväg.

Så det känns otroligt roligt att få köra dessa övningar i ett par månader och se resultatet, som jag är övertygad om att jag kommer att få. Nu ska jag se till att bli frisk och sen blir det att köra hårt. Snacka om att jag är laddad!

Beach 2011 - Here I come!

 


Kommentarer
» camilla

Skönt att du äntligen känner dig piggare! Fan, ge mig lite av din motivation! Haha.. Du är så duktig!



Ha en riktigt skön helg!



Kram

2011-03-18 17:07:15
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback