Sleepy day

Jag är så fruktansvärt trött idag. Vet inte vart jag ska ta vägen. Skulle vara så skönt och sjunka ihop över skrivbordet och power napa i 15 min. Just nu gör jag vad som helst för lite sömn.
Tyvärr är verkligheten så att det är ca 1h kvar på arbetsdagen, sen är det tåget hem. Vet ni vad jag ska göra då?
Hör och häpna - Då tänkter jag ta mig en tupplur. Busigt va? :-)

När jag väl är hemma är det bara att svira om till träningskläder, springa ut med tösen på en lite promenix och sen är det dax för Lollos dans - finally! Missade att Lollo var ledig onsdagen för två veckor sen och fick istället uppleva en otroligt seg aerobic. Man blir bortskämd med Lollos pass just eftersom dom är så energifulla. Men denna gång var det en annan som hoppade in och jag höll på att dö av tristess.
Sen var Lollo tillbaka förra onsdagen, men då krockade det med handboll. Så nu äntligen ska jag få dansa av mig lite *med ironisk betoning på lite*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback